Torsdag - kommit hem från august sommarstuga :)


Hejhej
vad skönt att vara hemma igen :)
det har varit fett roligt att vara med august nästan hela veckan
först sov vi här sen hos han 2 ggr o nu sover jag ensam hemma.
Sen kommer han hit imorgon och sover här hela helgen får vi hoppas.
Iallafall till lördag :)
Aja, men iallfall i tisdags var jag och august o jennifer och shoppade:)
Jennifer och august köpte lite fika, dom bjöd mig med :D
Sen så hade jag fått 200 kr av mamma som jag kunde köpa nåt jag ville ha :D
Och jag hittade en rasta tröja som kostade 249 kronor, ;/
Och jag försökte pruta men det gick inte så himla bra :pp
Ajaa, men sen kom ju Jennifer också,
Då så bestämde vi att jennifer betalade 20 kronor och August 29
och jag skulle ge pengar tillbaka till dom :)
Så jag fick min rasta tröja som jag ville ha :D<3
Så då vart jag överlycklig :)
Aja men nu gör man inte så himla mkt äter kvällsmat och klockan är 21.58
xd hahaha 2 mackor med bara tornfisk på ;D namnnamn !;*
Aja men jag kommer nog lägga upp lite bilder kanske idag, men
imorgon kommer det bli bilddagen kan jag lova för här ska tas bilder när jag fick mitt nya minne ;D <3
aja men bye.
pussisich ;D


Kommentarer
Postat av: anton

ok

2009-07-31 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0