Tisdag - Det är slut ;'/

Jaa jag och simon  har gjort slut jag pallar inte allt tjat.
Så ni ska få veta exakt vad som hände..
Jag snackade med Marcus på msn och Simon
Och ja sa Hej :)
Macke: Hej :D
Elina: Vgd?
Macke: ne inte mkt chillar me simme
dusj?
Elina : Nej inte så mkt lyssnar på musik
Elina: Okej hälsa ja älskar han (L)
Macke: Han säger dsm :)
Elina: Okej vad gör ni då?
Macke : Röker
Elina: Men hallå sluta förfan! ;ooooo
Macke : Nej Fan
Elina: Joo förfan ! det är farligt ni kan dö
Macke: JAA
Elina : så lägg av förfan !!! ;O
Sen loggade Macke ut.
Så loggade Simme in (L)
Elina : Hej bby (L)
Simme :
Hej <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Elina: Vgd ?:D
Simme: Inget
Jag gör slut :( 
Sorry
Elina ;oooooo fyfan
Simme
Sorry
Elina fyfan vågar du inte säga det te mig ist för msn fyfan :''''''( </3
DÄR KOM SANNINGEN FRAM !!!



















Kommentarer
Postat av: anton

Hej elina jag så de röka gårde jag och marcus mucka strryk med mig förlåt för allt / Anton

2009-07-27 @ 12:44:07
URL: http://svartbla.blogg.se/
Postat av: anton

ok elina men jag viill inte bråka men ha det bra

2009-07-30 @ 13:37:09
Postat av: Anonym

förlåt för allt snälla skicka inte en dum komentar bara efter det här

2009-07-30 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0