Onsdag - Skänninge snart


hejhej.
ska bara göra iårdning mig , och sen ska jag äta frukost sen kanske
vi åker till skänninge marken :pp
vet faktiskt inte bah för mamma hade lovat mig skänninge marken
och säger att vi ska ta det 5-6 ;ooo
Men vi kommer nog åka dit ändå :P
Nu sitter man hår o lyssnar på dj cammy, och blandande låtar :pp
<3


heh mina ögon på bild då vah ;d<3
jag har precis käkat frukost :)
och mamma klipper gräset och pappa fixar bilden.
imorgon åker vi till tollarspecialen :)
tror det var imorgon så jag måste packa ikväll isf ;/ men vill
inte lämna mina underbara vänner, för ni är så himla underbara
så det finns knappt ord till hur underbara ni bara är ;*

En tjejbästis är inte lika dant som en killbästis ;//
så du kan ju sluta tjata.!
och att ''är jag den bästa bästisen du har ?''
svar; nej det är du inte.
För att tjejbästisar är lite mer speciellt om man själv är tjej :)
Och om du fortsätter att tjata så blir jag bara trött och då kanske du inte är
min bästis alls. -.-'
Jag vill inte plasera mina bästisar.
Men tjejbästisarna är ju såklart mer speciellt för jag är ju tjej.
Det skulle ju vara skillnad om jag var pojke , och då skulle du vara min kill bästis.
förstår du vad jag menar?
jag nämner inget namn på personen , får det kan bli tråkigt för den då.

Ibland är livet piss , ibland är livet bra.
Ibland är livet syveränt ! ?
Hur fan ska livet vah ? :pp
Aja om någon kan ge mig vägen till kärleken våre jag jävligt glad ;d
men tyvärr, kärlek tar sin tid ;//
men jag ska dra nu
herrå.
pusspuss :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

aa har inte du de kläderna då du har ju själv rasta så sluta säja att felix är en knarkare

2009-08-07 @ 11:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0