Onsdag - Skänninge marken


Idag blir det skänninge marken :)
Klockan är 02.17 och pappa kommer hem vilken sikund som helst från
jobben :) han har jobbat mkt idag ;pp
Aja men snart ska man sova så man orkar med skänninge marken då:)
Med Mimmi ,  det kommer bli jätte roligt.
Väntar tills agilityn börjar också då kommer det bli grymt roligt :)

zarina är syverän duktig på agility både jag och hon älskart.
hon tycker att det är roligt att jag kör just henne med det :p
för att hon älskar att hoppa och när jag jagar henne på banan över hinder;)


jag älskar bara zarina hon är världens underbaraste sötaste hund :D
för du är bah bäst gumman love you <3
vi ska tävla tsm du o ja :)
tsm är vi oslagbara :D<3

du är min bästa bästis mimmi och jag bara älskar dig:D
för du är värld guld och mkt mer! ;* <3
tillsamans är vi oslagbara :D:D
<3
ska bli kul på skänninge marken :D:D<3

Nu ska jag elina gilde sova:D (y) xdd <333
bye
puss på er som läser bloggen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0